divendres, 12 de febrer del 2016

ELS MILLORS MOMENTS D'AQUESTA “JUBILETA”





Ja ho deia Goethe: "Jo intentaria tenir res més que això, moments, uns darrere         

                                                                                                                                   d'altres "



Veure una bona sèrie de televisió.

Passejar per algun lloc bonic.

Tenir una bona conversa.

Anar a dormir al meu llit i escoltar com plou fora.

Riure fins que em faci mal la panxa.

Escoltar la meva cançó preferida a la ràdio.

Sortir de la dutxa i que la tovallola estigui calenteta.

Anar de compres.

Preparar la maleta per fer una escapada.

Riure de mi mateixa.

Saber que les persones que estimo tenen bona salut.

Dissenyar un nou treball de Patchwork.

Llegir un bon llibre relaxadament.

Anar a dormir amb molta son.

Viatjar en bona companyia.

Escriure en el meu blog.

Veure sortir el sol del mar al Delta de l'Ebre.

Despertar-me i adonar-me que encara puc dormir un parell d'hores més.

Passar una estona amb els meus millors amics.

Utilitzar el jersei de la persona que estimo i que encara faci la seva olor.

Tornar a veure un vell amic i sentir que les coses no han canviat.

Mirar un capvespre.

Que el “jubileta” que tinc al costat em digui que m'estima.

Y els moments  més importants que els he deixat per al final: veure als meus fills i néts 

sans i feliços.




POTSER ET POT INTERESAR